Comerç i turisme Sant Hilari Sacalm

Comerç i turisme Sant Hilari Sacalm

image002 SANT HILARI SACALM- Festa Major + Info. FESTA-COMERC-CUADRO FESTA DEL COMERÇ A SANT HILARI SACALM + Info. Captura-de-pantalla-2017-06-19-a-las-22.13.33 I MARXA POPULAR SOLIDARIA- SANT HILARI SACALM + Info. V2-POST-BLOG-CARNESTOLTES-2017-2 Gaudeix del Carnaval a la Selva! + Info. agenda-banner-sant-hilari SANT HILARI SACALM- AGENDA + Info.
Antecedents

  • L’associació de Comerciants de Sant Hilari va iniciar la seva activitat l’any 1996.
  • Actualment compta amb un total de 61 associats.
  • L’objectiu fonamental és atraure als hilariencs cap a la utilització del seu comerç i dels seus serveis.
  • Al llarg dels anys s’han realitzat diversos estudis de la realitat socio-econòmica de la població i diverses accions per la promoció.
  • Els comerciants i professionals associats s’han beneficiat al llarg d’aquests anys d’alguns dels avantatges d’estar associats (ajudes, subvencions, cursos….).

El Perquè de l’Associació

L’Associació és l’entitat que defensa els interessos dels comerciants i professionals de serveis de Sant Hilari Sacalm.

Poder-se adherir als ajuts dels programes de suport a la dinamització comercial de la Generalitat de Catalunya.

Disposar de tot un conjunt de subvencions per a la millora de l’establiment comercial així com de la millora de la gestió interna i externa de l’establiment:

  • Renovació o ampliació de les instal·lacions.
  • Renovació dels equipaments del punt de venda.
  • Millora de la imatge exterior del punt de venda.
  • Implantació de noves tecnologies.

Avantatges d’estar associat

El Perquè de l’Associació

Oferir serveis als establiments adherits a l’Associació de Comerciants de Sant Hilari Sacalm:

  • Informació continuada als comerciants sobre les activitats que es portin a terme
  • Material divulgatiu i promocional de la imatge comercial de Sant Hilari Sacalm
  • Realització d’activitats de comunicació, promoció i animació comercial.

Més avantatges…

Els Plans de Dinamització

  • Els Plans de Dinamització del Comerç Urbà són l’instrument que en dues etapes diferents (1998- 2000 i 2001- 2004) han permès canalitzar les millores de la competitivitat en les petites i mitjanes empreses impulsades per les diferents administracions públiques.
  • Aquest model pretén consolidar i donar continuïtat al model de comerç urbà i de proximitat.
  • Aquest model es tradueix en la pràctica en diferents accions de: divulgació i conso- lidació, formació, renovació d’estructures comercials col·lectives, foment de la cooperació empresarial, adaptació a nous entorns de competitivitat…
Web