
Comerç i turisme Sant Hilari Sacalm
- L’associació de Comerciants de Sant Hilari va iniciar la seva activitat l’any 1996.
- Actualment compta amb un total de 61 associats.
- L’objectiu fonamental és atraure als hilariencs cap a la utilització del seu comerç i dels seus serveis.
- Al llarg dels anys s’han realitzat diversos estudis de la realitat socio-econòmica de la població i diverses accions per la promoció.
- Els comerciants i professionals associats s’han beneficiat al llarg d’aquests anys d’alguns dels avantatges d’estar associats (ajudes, subvencions, cursos….).
El Perquè de l’Associació
L’Associació és l’entitat que defensa els interessos dels comerciants i professionals de serveis de Sant Hilari Sacalm.
Poder-se adherir als ajuts dels programes de suport a la dinamització comercial de la Generalitat de Catalunya.
Disposar de tot un conjunt de subvencions per a la millora de l’establiment comercial així com de la millora de la gestió interna i externa de l’establiment:
- Renovació o ampliació de les instal·lacions.
- Renovació dels equipaments del punt de venda.
- Millora de la imatge exterior del punt de venda.
- Implantació de noves tecnologies.
Avantatges d’estar associat
El Perquè de l’Associació
Oferir serveis als establiments adherits a l’Associació de Comerciants de Sant Hilari Sacalm:
- Informació continuada als comerciants sobre les activitats que es portin a terme
- Material divulgatiu i promocional de la imatge comercial de Sant Hilari Sacalm
- Realització d’activitats de comunicació, promoció i animació comercial.
Més avantatges…
Els Plans de Dinamització
- Els Plans de Dinamització del Comerç Urbà són l’instrument que en dues etapes diferents (1998- 2000 i 2001- 2004) han permès canalitzar les millores de la competitivitat en les petites i mitjanes empreses impulsades per les diferents administracions públiques.
- Aquest model pretén consolidar i donar continuïtat al model de comerç urbà i de proximitat.
- Aquest model es tradueix en la pràctica en diferents accions de: divulgació i conso- lidació, formació, renovació d’estructures comercials col·lectives, foment de la cooperació empresarial, adaptació a nous entorns de competitivitat…